αρχική  site map  επικοινωνία

Η «αυριανή μαέστρος» έπεισε


NRZ Essen, 24. 01. 2004

Κριτική του Klaus Anbrecht

Η «αυριανή μαέστρος» έπεισε

Συναυλία στο Hügel / απαλοί ήχοι με την Ορχήστρα Δωματίου Φόλκβανγκ και τον κιθαριστή Ντίλα.

...προσκεκλημένη να διευθύνει την Ορχήστρα Δωματίου Φόλκβανγκ ήταν η Λίζα Ξανθοπούλου, που καταλαμβάνει μία από τις πρώτες θέσεις στον κατάλογο καλλιτεχνών «Αυριανοί Μαέστροι» . Με ενεργητικότητα η ελληνίδα ερμήνευσε το σύντομο Κοντσέρτο Γκρόσσο έργο 3,4 του Φραντσέσκο Τζεμινιάνι, προσγειωμένη στα αργά, με ανάγλυφο σχεδιασμό στα ενεργητικά, γρήγορα μέρη.

Η Σονάτα αρ. 6 σε ρε – μείζονα, η οποία εξελίσσεται με ζεστό και ρευστό ήχο, δεν αποτελεί ως νεανικό έργο του συνθέτη τυπικό δείγμα της συνθετικής του γραφής, οπού ο ακροατής αμέσως με το πρώτο άκουσμα μπορεί να συλλάβει και τραγουδήσει την δεσπόζουσα μελωδία, αλλά διέπεται από στυλ μουσικής δωματίου, με εξαίρεση το μέρος της Θύελλας, το οποίο με αστραπές και την αίσθηση της βροχής που δίνουν οι καταιγιστικές κλίμακες, παραπέμπει στις επερχόμενες συνθέσεις όπερας του συνθέτη. 

 Στο έργο αυτό, η μουσική διαμόρφωση έπεισε περισσότερο από την τεχνική αρτιότητα της ορχήστρας.

Η διευρυμένη συμφωνικά εικόνα του ήχου

Τέλος, η Λίζα Ξανθοπούλου διαμόρφωσε με σχεδόν συμφωνικό ήχο την Fantasia para un Gentilhombre (Φαντασία για έναν ευγενή)  του Χοακίν Ροδρίγο με πλούσιες, λαμπρές ατμοσφαιρικές νοτιοευρωπαϊκές εικόνες και με φωτεινά ηχοχρώματα πνευστών οργάνων.






active³ 4.7 · © 2000 - 2011 IPS Ltd · Όροι χρήσης